Loteria Vizelor DV  20xx :: Forumul Loteristilor

Go Back   Loteria Vizelor DV 20xx :: Forumul Loteristilor > Loteria Vizelor de la A la Z > Vreau sa aplic la Loteria Vizelor

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-09-2006, 10:06 PM
vlad2k6 vlad2k6 is offline
Junior Member
Bobocel

Haideţi să luăm cazul meu. Am 26 de ani, prietena mea 24. Eu am terminat Informatica la Universitate, ea Protecţia Mediului la Construcţii. Fiecare câştigăm cam 1000 € pe lună - 1300 $. Eu lucrez ca programator la o firmă, ea la Armată.

Credeţi că măcar dpdv financiar ar avea rost să venim în America? Adică am putea să lucrăm conform calificărilor noastre sau ar trebui să ne luăm joburi gen vânzător de hamburgheri, şofer, babysitter, etc? Nu că ar fi dezonorante aceste munci -departe de mine gândul- dar atunci ce rost a avut să ne batem capul cu şcoala atâţia ani, să învăţăm o grămadă în timpul şcolii şi altă grămadă la locul de muncă şi chiar acasă în timpul liber? Salariile avem speranţa să se mărească încetul cu încetul şi în plus aici în România cred că ne este mult mai uşor să începem afacerea noastră. Casă în rate vom putea lua şi aici peste câţiva ani (chiar din cărămidă).

Pun întrebarea dpdv strict financiar, pentru că în rest nu prea văd unde ar fi avantaje. Birocraţia începe să diminueze şi pe aici graţie intrării în UE, mentalitatea se schimbă, vin oameni noi în funcţii de conducere, aşa că nu aş prea avea alte aşteptări de la america în afară de bani. (şi aia eventual temporar - pentru că nu ştiu dacă am vrea să rămânem toată viaţa acolo)

Dacă însă în america nu se recunosc studiile, e şomajul mare, e greu să te angajezi într-un post mai acătării, etc - nu prea ar avea rost să facem risipă de timp şi de bani, venind acolo ca să avem de unde să ne întoarcem şi eventual să mai stăm aici câteva luni până să gasim nişte joburi la fel de mulţumitoare ca cele de unde am plecat.

Aştept răspunsuri în special de la cei care lucrează în IT şi în Protecţia Mediului.